starostwo powiatowe w sochaczewie

powiat sochaczew

Strona główna Powrót do szkół - reintegracja Procedury Covid-19 Specjalista radzi O nas Pracownicy Oferta Wspomaganie szkół i placówek Opis proponowanych zajęć Pliki do pobrania Archiwum publikacji BIP Dzień talentu Jak przygotować się na wizytę w Poradni Koncepcja pracy Listy dla rodziców Publikacje Słownik pojęć i terminów używanych w opiniach i orzeczeniach wydawanych przez Poradnię Statut Szkoła dla rodziców i wychowawców Zapytanie ofertowe Zespoły Orzekające Galeria Powiatowy konkurs literacki Klauzula Informacyjna według Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) RODO Deklaracja dostępności Konkursy Wersja kontrastowa

ROZPOZNANIE POTRZEB UCZNIÓW PO POWROCIE DO NAUCZANIA STACJONARNEGO - ankieta

A A A

ROZPOZNANIE POTRZEB UCZNIÓW PO POWROCIE DO NAUCZANIA STACJONARNEGO
MAJ 2021

Drodzy Uczniowie!
Zwracamy się z prośbą o wypełnienie anonimowej ankiety, w celu rozpoznania Waszych potrzeb, problemów czy aktualnej sytuacji psychofizycznej po powrocie do szkoły. Mając na uwadze Wasze dobro chcielibyśmy towarzyszyć Wam w adaptacji w środowisku szkolnym. Swoją odpowiedź zaznacz X.
 W niektórych pytaniach może być więcej niż jedna odpowiedź.

  1. Co czuję w związku z powrotem do szkoły?
    a) złość
    b) smutek
    c) radość
    d) obawę
    e) ciekawość
    f )strach
    g) frustrację
    h) zadowolenie
    i) obojętność
  2. Czy obawiałeś się powrotu do szkoły?

TAK                                                         NIE

  1. Czy możesz liczyć na wsparcie od innych osób w kwestii powrotu do szkoły?

TAK                                                         NIE

Jeśli TAK, to na czyje wsparcie?

  1. Rodziców
  2. Wychowawcy
  3. Pedagoga/psychologa szkolnego
  4. Inne……………………………………………
  5. Czego obawiasz się po powrocie do szkoły? (wybierz max. dwie odpowiedzi)
  6. Szumu informacyjnego
  7. Zmęczenia
  8. Powrotu do codziennych obowiązków
  9. Sprawdzianów/klasówek/odpytywania
  10. Zmiany relacji z rówieśnikami
  11. Spotkania z nauczycielem podczas lekcji.
  12. Jaka postawa pomoże Tobie po powrocie do szkoły?
  13. Świadomość, że nauczyciele rozumieją moje zmartwienia
  14. Poczucie, że w szkole będzie czas na przestawienie się na nowy tryb
  15. Wzajemne wsparcie koleżanek/kolegów
  16. Zajęcia integrujące, podczas których będę mógł porozmawiać z moimi koleżankami i kolegami
  17. Przyjazna atmosfera społeczności szkolnej
  18. Otwartość w rozmawianiu o problemie i świadomość, że każdemu jest trudno
  19. Zajęcia z psychologiem/pedagogiem szkolnym
  20. Jak określiłbyś swoje aktualne samopoczucie w porównaniu do czasu przed zdalnym nauczaniem?
  21. Czuję się dużo gorzej
  22. Czuję się trochę gorzej
  23. Czuję się podobnie
  24. Czuję się lepiej
  25. Jakie są Twoje relacje z rówieśnikami w porównaniu do czasu sprzed pandemii wirusa SARS COVID-19

a ) Pogorszyły się

  1. b) nie zmieniły się
  2. c) Polepszyły się
  3. Jakie są Twoje relacje z nauczycielami w porównaniu do czasu sprzed pandemii wirusa SARS COVID-19
  4. ) Pogorszyły się
  5. b) nie zmieniły się
  6. c) Polepszyły się
  7. Jakie są Twoje relacje z rodzicami w porównaniu do czasu sprzed pandemii wirusa SARS COVID-19
  8. a) Pogorszyły się
  9. b) nie zmieniły się
  10. c) Polepszyły się
  11. Jak sobie radzisz z trudnymi emocjami? Zakreśl wybrane odpowiedzi.

Ćwiczę, śpiewam, spaceruję, czytam, rysuję, uprawiam sport, słucham muzyki, rozmawiam z rodzicami, rozmawiam z rówieśnikami, gram na komputerze/telefonie, przeglądam Internet/ FB/TIKTOK/Instagram.

  1. Które przedmioty sprawiły Tobie największą trudność podczas nauki zdalnej? Wybierz max. trzy odpowiedzi.
    angielski, j. polski, j, niemiecki, matematyka, fizyka, chemia, biologia, geografia, religia, wos, historia, wf, informatyka, edb, technika, wdż, plastyka, przyroda, muzyka
  2. Które przedmioty nie sprawiły Tobie  trudności podczas nauki zdalnej? Wybierz max. trzy odpowiedzi.
  3. angielski, j. polski, j, niemiecki, matematyka, fizyka, chemia, biologia, geografia, religia, wos, historia, wf, informatyka, edb, technika, wdż, plastyka, przyroda, muzyka
  4. Z których przedmiotów chciałbyś/chciałabyś uzyskać pomoc w zakresie wyrównania braków (udział w zajęciach dodatkowych)?
  5. angielski, j. polski, j, niemiecki, matematyka, fizyka, chemia, biologia, geografia, religia, wos, historia, wf, informatyka, edb, technika, wdż, plastyka, przyroda, muzyka
  6. W jakich zajęciach dodatkowych/ kołach zainteresowań chciałbyś wziąć udział w nowym roku szkolnym?

Koło szachowe, koło gier planszowych, siatkówka, zajęcia plastyczne, przyrodnicze, wolontariat, historyczne, językowe, teatralne, inne………………………………………………..

 

Dziękujemy

21685 odwiedzin